مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-02ورزشي

 اعلام زمان برگزاری جشنواره بین المللی اسب کُرد در کرمانشاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه زمان برگزاری جشنواره بین المللی اسب کرد در کرمانشاه را 15 و 16 تیرماه اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه زمان برگزاری جشنواره بین المللی اسب کرد در کرمانشاه را 15 و 16 تیرماه اعلام کرد.

عبدالوحید محمدی در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی برگزاری جشنواره بین المللی اسب کرد در کرمانشاه، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره از ماه ها پیش انجام و زمانی نیز برای برگزاری این جشنواره مشخص شده بود، اما بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد این جشنواره طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته(15 و 16 تیرماه) در مجموعه ورزشی انقلاب کرمانشاه برگزار شود.

معاون استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اولین جشنواره بین المللی اسب کرد، با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور و 24 میهمان از اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره مقدمه ای برای ثبت جهانی اسب کرد است، افزود: هرچند اسب کرد در گستره تعدادی از کشورهای دیگر وجود دارد، اما خاستگاه آن کرمانشاه است و مستندات تاریخی نیز این را نشان می دهد، بنابراین یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره، برنامه ریزی برای ثبت جهانی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اعلام زمان برگزاری جشنواره بین المللی اسب کُرد در کرمانشاه

 اعلام زمان برگزاری جشنواره بین المللی اسب کُرد در کرمانشاه